Виставка “Хроніки загальної фотографії”

Виставка презентує магістральний проект знакового представника мистецького нонконформізму в українській фотографії 1970-х років Євгенія Павлова в тандемі з арт-критиком і інтерпретатором його творчості Тетяною Павловою. Євгеній Павлов (Харків, 1949) разом з Юрієм Рупіним ініціював створення групи «Час», 1971 (Б. Михайлов, О. Мальований, О. Супрун), яка стала видатним центром провокаційної фотографії в Радянському Союзі. Коли в 1972 році у великій серії «Скрипка» Євгенія Павлова з’явилася оголена чоловіча натура – це був епатажний жест в роботі з численними соціальними табу, якими була обтяжена фотографія. У 1990-х роках Павлов розпочав роботу над магістральним художнім проектом «Тотальна фотографія», скерувавши дослідження художньої мови цього медіума в мультидисциплінарне річище. Звертаючись до радянського фотоархіву, він виявляє в «Тотальній фотографії» містичний підтекст подвійної радянської реальності, де сцени «товариських судів», партійні збори чи хода піонерів так нагадують сцени Тайної вечері, зрадництва Юди або побиття Христа.
Роботи Павлова знаходяться в 14 музеях Європи, США і Японії. У Франції, в контексті фотофестивалю Paris Photo 2018, персональна виставка творів знакового українського фотографа буде презентована вперше.

коментарі
0